Informacja o dostawcach i wykonawcach usług
Materiały biurowe i tusze
MAJKA BIUROSERWIS MARIA GAJEWSKA z siedzibą przy ul. Robotniczej 1A, 53-607 Wrocław – na lata 2022-2023
Chcąc zamówić materiały biurowe proszę wypełnić załączony formularz i przesłać go przez system EZD na sekretariat ING.
Usługi kurierskie w obrocie krajowym i zagranicznym
Usługodawcą jest Poczta Polska, a umowa obowiązuje do maja 2025 r.
Zamówienie usługi kurierskiej odbywa się na dotychczasowych zasadach: jednostki organizacyjne zamawiają usługę kurierską samodzielnie, korzystając z:
- telefonu stacjonarnego: 0 804 104 104
- telefonu komórkowego: 43 842 08 42
- formularza na stronie: www.pocztex.pl
Przy zamawianiu usługi należy podać nowe ID umowy – 508957, które wpisujemy w miejscu „Identyfikator umowy” na druku przesyłki kurierskiej. Należy poprosić kuriera o przywiezienie takiego druku. Kod druku adresowego będzie zaczynać się od „PX”. Proszę więc o nieużywanie tzw. starych nalepek adresowych, których kod zaczynał się od EE. Przesyłki wysłane na błędnym kodzie będą zwracane, co związane jest z podwójnym pokryciem kosztu wysyłki.
Przypominam również o obowiązku wysyłania skanów nalepek adresowych na adres mailowy: ko@uwr.edu.pl stanowiących podstawę do rozliczenia kosztu wykonanej usługi. W razie wątpliwości pracownicy Kancelarii Ogólnej udzielą wszelkich informacji.
Sprzedaż biletów lotniczych, autobusowych i kolejowych
Dla pracowników, studentów, doktorantów oraz innych osób delegowanych i zapraszanych na podstawie zawartego z nimi porozumienia – umowa z firmą WhyNotTravel.
Usługa obejmuje rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów w związku z realizowanymi wyjazdami zagranicznymi. Pełną informację o procedurze zamawiania biletów znajdziecie Państwo na naszej stronie https://international.uni.wroc.pl/pracownicy-uwr/procedura.
Doskonalenie warsztatu dydaktycznego
-
Centrum Kształcenia na Odległość UWr platforma e-edu kursy i szkolenia dla nauczycieli akademickich
-
Szkoła Tutorów UWr zostań Tutorem Akademickim
-
Webinaria dydaktyczne Arqus
-
Warsztaty językowe Arqus doskonalenie języka angielskiego dla nauczycieli akademickich
-
„Dydaktyczne piątki” Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej
Kryteria oceny działalności naukowej
-
Zasady podziału subwencji na działalność naukową pdf 557 KB
-
Rejestracja dorobku pracowników, doktorantów i studentów pdf 458 KB
-
PDF Scalony wykaz czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych – 05.01.2024 pdf 10 MB
-
XLS Scalony wykaz czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych – 05.01.2024 xlsx 9 MB
-
Wykaz dyscyplin przypisanych do czasopism i materiałów konferencyjnych xlsx 7 MB
Posiedzenia Rady Instytutu
Terminy posiedzeń |
06.10.23 |
03.11.23 |
01.12.23 |
05.01.24 |
02.02.24 |
01.03.24 |
05.04.24 |
10.05.24 |
07.06.24 |
06.09.24 |
Przepisy prawne dotyczące szkolnictwa wyższego
-
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 31 lipca 2020 zmieniające rozporządzenie w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej pdf 245 KB
-
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej pdf 277 KB
-
USTAWA z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce pdf 2 MB
-
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19 stycznia 2018 r. w sprawie szczegółowego trybu i warunków przeprowadzania czynności w przewodzie doktorskim, w postępowaniu habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora pdf 175 KB
-
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 października 2022 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych pdf 238 KB
-
Ustawa z dnia 21 kwietnia 2017 r. o zmianie ustawy o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki oraz niektórych innych ustaw pdf 79 KB
-
USTAWA z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki pdf 164 KB
-
Pakiet ustaw reformujących naukę pdf 3 MB